استراتژی فارکس

ارائه انواع استراتژی ها با بالاترین سوددهی و اندیکاتورهای کاربردی فارکس.*با استفاده از این استراتژی ها با اعتماد به نفس خوب, یک تاجر موفق خواهید بود*

لیزر


لیزر

اندیکاتور تغییر روند لیزر

این اندیکاتور هرگز با تغییر نمودار قیمت تغییر شکل نمیدهد(خودش را اصلاح نمیکند) و سیگنال های تغییر روند بسیار دقیق و بسیار سریع را ایجاد می کند ...

راز اندیکاتور: معیارهای هوشمندانه ای که استراتژی های Price Action و Market Timing(زمان بندی بازار) را با هم ترکیب می کند تا دقیق ترین (و مسلماً سودآورترین) سیگنالها را به شما ارائه دهد.

 

 

این اندیکاتور به شما کمک می کند چرخش روند را به سرعت و با دقت تشخیص دهید.

راز صحت این عملکرد این است که اندیکاتور برای تعیین این نقاط برگشت مهم دربازار ، عملکرد قیمت و چندین معیار پیچیده زمان بندی بازار را ترکیب می کند. به این ترتیب ، می توانید مطمئن باشید که بهترین فرصت را برای پیوستن به روند با زمان بندی مناسب دارید و امیدوارم سود بیشتری از این روند نسبت به دیگران کسب کنید.

هنگامی که اندیکاتور لیزر یک وارونگی را مشاهده کند ،هشدارهای خرید یا فروش را به وضوح در نمودار شما نمایش می دهد… به شما نشان می دهد دقیقاً در چه مواردی ممکن است برگشت وجود داشته باشد.

علاوه بر این ، هشدارهای صوتی و تصویری را نیز در صورت شناسایی چرخش به شما می دهد .

 

بیایید نگاهی به نحوه عملکرد اندیکاتور بیندازیم:

در این مثال ،اندیکاتور لیزر توانسته یک وارونگی کامل در بازار را شناسایی کند. و به موقع هشدار دهد. همانطور که اندیکاتور پیش بینی کرده است ، این سیگنال فروش با یک حرکت شدید روند نزولی در بازار دنبال شده است.

 

 

در این مثال ، اندیکاتور لیزر توانسته یک وارونگی کامل در بازار را شناسایی کند. و یک سیگنال به موقع برای خرید و فروش داده است!

 

 

این اندیکاتور برای تایم فریم های طولانی تر مانند روزانه و 4 ساعته بسیار خوب کار می کند ...

به عنوان مثال ، بیایید نگاهی به این نمودار در محدوده زمانی 4 ساعته USD / CHF بیندازیم:

در این مثال ، حتی اگر تنها از این اندیکاتور برای سیگنال گیری استفاده میکردید 180 پیپ سود کسب کرده بودید.

 

بیایید مورد دیگری را بررسی کنیم ، این بار در تایم فریم روزانه NZD / CHF:

 

همانطور که می بینید اندیکاتور لیزر در سیگنال دهی برگشت روند خیلی زود کار می کند ، حتی قبل از اینکه دیگران ببینند چه خبر است. زیرا در درجه اول از اقدامات قیمت برای تعیین برگشت استفاده می کند

اندیکاتور لیزر نسبت به تغییرات بازار بسیار سریع واکنش نشان می دهد ...

 

به این نمودار نگاه کنید تا ببینید منظور من چیست:

در این نمودار می توان سه معامله سودآور را مشاهده کرد!

 

 

به هر حال ، آیا می دانید که ... اندیکاتور لیزر با تغییر نمودار قیمت خودش را اصلاح نمیکندو بسیار انعطاف پذیر است: روی هر جفت ارز کار می کند. همچنین روی شاخص ها ، سهام و کالاها کار می کند.

تا اینجا در مورد چگونگی عملکرد اندیکاتور در بازه های زمانی بزرگتر مانند روزانه یا 4 ساعته صحبت کرده ایم. اما شاید یکی از جذاب ترین ویژگی های اندیکاتور لیزر این باشد که ... برای خرید و فروش روزانه بازارها با استفاده از بازه زمانی 1 ساعته بسیار مفید است ...

 

در اینجا مثالی از تایم یک ساعته EUR / USD آورده شده است: از آنجا که این اندیکاتور عملکرد قیمت را با معیارهای زمانبندی چندگانه بازار ترکیب می کند ، در شناسایی فرصت های معاملاتی روز بسیار خوب عمل می کند.

 

در اینجا یک مثال دیگر در مورد جفت ارز AUD / JPY وجود دارد:

 

 

 با استفاده از این اندیکاتور با اعتماد به نفس معامله کنید

 


مبلغ واقعی 430,588 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 366,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 255

دیدگاه های کاربران (0)

تمامی حقوق مربوط به وب سایت fx-strstegy می باشد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما